Pyetje të Shpeshta

Shërbimet tona

Marka juaj është imazhi që keni tek klienti. U tregon atyre se çfarë mund të presin nga produktet dhe shërbimet tuaja dhe dallon ofertën tuaj nga ajo e konkurrentëve. Marka juaj rrjedh nga kush jeni, kush doni të jeni dhe si mendojnë të tjerët se jeni. Emri, logoja, misioni dhe vizioni, uebfaqja, paketimi dhe materialet promovuese, strategjia e marketingut dhe promovimit, janë të gjithë komponentë që komunikojnë markën tuaj. Një strategji efektive ju jep një avantazh të madh në treg, i cili po bëhet gjithnjë e më konkurrues.

Zhvillimi i uebit është procesi i ndërtimit dhe mirëmbajtjes së një uebfaqeje për internetin, e cila aksesohet përmes një shfletuesi uebi dhe pritet në një server, qoftë në pajisjet e brendshme ose në cloud. Kjo përfshin gjithçka nga faqe të vetme me tekst të thjeshtë deri në aplikacione komplekse në internet. Procesi i zhvillimit të uebit përfshin hartimin e uebit, zhvillimin e përmbajtjes në internet, skriptimin nga ana e klientit/serverit dhe konfigurimin e sigurisë së rrjetit. Në një kuptim më të gjerë, zhvillimi i uebit përfshin të gjitha veprimet, përditësimet dhe operacionet e kërkuara për të ndërtuar, mirëmbajtur dhe menaxhuar një faqe në internet për të siguruar që performanca e saj, përvoja e përdoruesit dhe shpejtësia janë optimale.

Zhvillimi i aplikacionit celular është procesi I krijimit të aplikacioneve software që funksionojnë në një pajisje celulare. Një aplikacion celular përdor një lidhje rrjeti për të punuar me burimet e llogaritjes në distancë. Zhvillimi I aplikacionit celular po rritet me shpejtësi. Nga shitja me pakicë, telekomunikacioni, qeveria dhe kujdesi shëndetësor, organizatat në të gjitha fushat duhet të përmbushin pritjet e përdoruesve për mënyra reale në kohë reale për të kryer transaksione dhe për të pasur informacion. Sot, pajisjet mobile dhe aplikacionet celulare që tregojnë vlerën e tyre janë mënyra më e popullarizuar për njerëzit dhe bizneset për t’u lidhur me internetin.

E-commerce është blerja dhe shitja e mallrave ose shërbimeve në mënyrë elektronike në internet. Gjithashtu mund t'i referohet aktiviteteve të tjera në internet si ankandet, blerje biletash dhe transferta nëpërmjet bankës. Kjo është një pjesë thelbësore e shumë bizneseve që mbështeten në shitjen e produkteve ose shërbimeve në internet. E-commerce u jep bizneseve aftësinë për të rritur numrin e konsumatorëve se sa shitja me pakicë tradicionale. Me kaq shumë njerëz që bëjnë blerjet e tyre në internet, ky është tregu me rritjen më të shpejtë. Ajo u ofron konsumatorëve një mënyrë më të përshtatshme për të blerë produktet ose shërbimet që u nevojiten pa pasur nevojë të vizitojnë vendndodhjen fizike të një shitësi me pakicë për të bërë një blerje.

Dizajni grafik përcaktohet si "arti dhe praktika e planifikimit dhe projektimit të ideve dhe përvojave me përmbajtje vizuale dhe tekstuale". Në terma të tjerë, dizajni grafik komunikon ide ose mesazhe të caktuara në një mënyrë vizuale. Këto imazhe mund të jenë nga më të thjeshtat për një postim, deri tek më komplekset si dizenjimi i uebfaqeve. Dizajni grafik mund të përdoret nga kompanitë për të promovuar dhe shitur produkte përmes reklamave, nga faqet e internetit për të përcjellë informacion përmes infografive, ose nga bizneset për të zhvilluar një identitet përmes markës.

Përmbajtja e rrjeteve sociale është përmbajtje e cila krijohet nga kompani ose individë për rrjetet sociale si Instagram, Facebook etj. Këto platforma janë me interes të veçantë për bizneset sepse lejojnë një ndërveprim shumë më të drejtpërdrejtë me përdoruesit sesa mediat klasike. Përmbajtja e rrjeteve sociale mund të ketë një shtrirje të konsiderueshme dhe për shkak të afërsisë së saj me përdoruesin shpesh mund të rezultojë më efektive sesa reklamat klasike. Për ne është e rëndësishme që përmbajtja e rrjeteve sociale të jetë gjithmonë autentike. Çdo udhëzues duhet të jetë një ndihmë e vërtetë, jo thjesht një mjet tjetër i reklamimit të produkteve ose shërbimeve.

Optimizimi i motorëve të kërkimit është arti dhe shkenca për t’i bërë faqet të renditen më lart në motorët e kërkimit siç është Google. Për shkak se kërkimi është një nga mënyrat kryesore në të cilat njerëzit zbulojnë përmbajtje në internet, renditja më e lartë në motorët e kërkimit mund të çojë në një rritje të trafikut në një faqe në internet. Trafiku që vjen përmes SEO shpesh quhet "trafik i kërkimit organik" për ta dalluar atë nga trafiku që vjen përmes kërkimit me pagesë. SEO është një pjesë themelore e marketingut dixhital sepse njerëzit kryejnë triliona kërkime çdo vit, shpesh me qëllim tregtar për të gjetur informacion në lidhje me produktet dhe shërbimet.

Marketingu me email është kur bizneset përdorin email për të promovuar produktin ose shërbimin e tyre. Kjo formë është një lloj marketingu i drejtpërdrejtë, që do të thotë se kompania komunikon me konsumatorin pa ndihmën e një ndërmjetësi. Marketingu me email është I vlefshëm sepse nuk kushton shumë, megjithatë është shumë efektiv. Këtu janë disa shembuj të marketingut nëpërmjet email-itdhe llojeve të ndryshme të email-ve që mund të përdorni për biznesin tuaj: Email për promocione, email për newsletters, email përshëndetës, email transaksionesh, email lajmërues, nurture emails, cold emails.

Marketingu me sms është dërgimi i fushatave promovuese ose mesazheve transaksionale për qëllime marketingu duke përdorur mesazhe me tekst. Këto mesazhe kryesisht kanë për qëllim të komunikojnë oferta, përditësime dhe lajmërime për njerëzit që kanë pranuar të marrin këto mesazhe nga ana juaj. Tek sa njerëzit bëhen më të lidhur me telefonat e tyre, mesazhet me tekst bëhen linja më e drejtpërdrejtë e kontaktit. Kjo e ka bërë marketingun me SMS një nga format më efektive të komunikimit me klientët. Por për ta bërë këtë në mënyrën e duhur, keni nevojë për mbështetje profesionale.

Shared hosting lejon që përdorues/faqe uebi/llogari të ruhen në një server të vetëm në internet. Dedicated hosting nga ana tjetër, është një server i vetëm i dedikuar vetëm një përdoruesi. Një shared server është një zgjedhje e mirë për ata pronarë të faqeve të internetit që nuk kanë shumë aftësi teknike për të menaxhuar dhe kontrolluar gjithçka, por dëshirojnë të jenë të pranishëm në internet. Me shared hosting keni qasje të kufizuar administrative dhe nuk mund të personalizoni konfigurimin e softuerit. Sidoqoftë, ju keni akses në një cPanel, me të cilin mund të menaxhoni skedarë, baza të të dhënave, llogari të postës elektronike, regjistra gabimesh dhe disa analiza të serverit. Një dedicated server është një zgjedhje e mirë për ata që kanë përvojë teknike dhe mund të menaxhojnë/konfigurojnë serverin vetë. Aksesi që në bazë, e siguruar me një server të dedikuar, është një përfitim i madh nëse keni nevojë të bëni disa modifikime të serverit.

Ende keni nevojë për ndihmë?

Klikoni në butonin e kuq të rrumbullakët në këndin e poshtëm të djathtë të kësaj faqeje. Ju gjithashtu mund t'i dërgoni email ekipit tonë mbështetës në [email protected].